loading...
جمع کن - سایت تفریحی
همیار بازدید : 226 نظرات (0)
شما می توانید با استفاده از این ترفندها از 7 قابلیت بسیار کاربردی و جدید اینستاگرام با خبر شوید.

یکی از داغ ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر دنیا به طور یقین اینستاگرام می باشد. این شبکه در حال حاضر بالغ بر ۴۰۰ میلیون کاربر دارد که بسیاری از این کاربران خارج ایالات متحده می باشند.

این نرم افزار بسیار ساده طراحی شده است و برای ارتباط راحت و آسان، بهبود سازی های فراوانی شده است. متوجه شدن قابلیت های مثل Crop کردن یا فیلتر گذاری برروی عکس ها کار ساده ایست.
اما زمانی که محیط یک نرم افزار ساده طراحی می شود، قابلیت هایی پنهان در آن نهفته می شود که می توان تجربه شما را نسبت به این نرم افزار عوض کند.

فیلترهایی را که دوست ندارید از از آنها استفاده کنید و فضای نرم افزار را شلوغ کرده اند را حذف کنید

آموزش اینستاگرام

فیلتر عکس ها قطعا یکی از نکاتی بوده است که اینستاگرام را معروف کرده است ولی بسیار از کاربران به چند فیلتر خاص برای عکس های خود بسنده می کنند یا همیشه از یک قالب خاص برای پست کردن عکس های خود بهره می برند.

برای حذف کردن بقیه فیلترها، یک عکس را انتخاب کنید و به حالت edit در بیاورید و به انتهای راست اسکرول کنید و گزینه manage را بزنید. از این قسمت شما می توانید فیلترهای مورد نظر خود با تیک زدن و تیک برداشتن، اضافه و کم کنید.

عکس های بد خود را که دیگران به اشتراک گذاشته اند، پنهان کنید

بسیار مواقع شما علاقه ای به دیدن شدن یا بودن در عکس خاصی ندارید. شاید عکسی از شما به اشتراک گذاشته شده باشد که باعث می شود فکر دیده شدن آن توسط افراد دیگر، شما را آزرده خاطر کند و ذهن شما را به خود مشغول کند.

آموزش اینستاگرام
برای پنهان کردن یک عکس تگ شده از شما، به سربرگ Photos of You بروید و عکس مورد نظر را انتخاب کنید و سپس با یک بار زدن بر روی عکس، تگ های آن را به نمایش در آورید، سپس بر روی نام خود کلیک کنید و گزینه Hide from My Profile را انتخاب و سپس Finished بزنید.

دوستانتان چه پست هایی را لایک می کنند

آیا تا بحال کنجکاو نشدید تا ببینین کسانی را که شما آن ها را فالو می کنید، چه پست هایی را لایک می کنند؟ اینستاگرام برای این منظور قابلیتی را نیز در نظر گرفته است.
به سربرگ Activity برید و سپس به سربرگ Following بروید. در این سربرگ شما به وضوح می توانید فعالیت افراد مورد نظر خود را ببینید.

تمام پست هایی که قبلا لایک کرده اید را ببینید

آموزش اینستاگرام

زمان های زیادی بوده است که شما عکسی را دیده اید و آن را لایک کرده اید و می خواهید آن را دوباره ببینید ولی در بین فید های جدید آن را گم کرده اید. این مشکل را اینستاگرام حل کرده است.
شما می توانید از منوی Settings گزینه ی Photos You’ve Liked را انتخاب کنید تا به تمام پست های لایک کرده اید، دسترسی داشته باشید.

دریافت نوتیفیکشن مخصوص زمانی که پیج مورد علاقه اتان عکس جدیدی به اشتراک می گذارد

همه ما علاقه های خاص خودمان را داریم و به همین دلیل عکس های بعضی پیج ها برایمان بسیار جذاب هست. بطوری که شاید گاهی اوقات از چک کردن مدام آن پیج ها خسته می شویم؛ بلکه عکس جدیدی گذاشته باشند و شما نمی خواهید آن را به هیچ وجه از دست دهید.
شما می توانید این مشکل را بسادگی حل کنید. به پیج مورد نظر خود بروید و به روی سه نقطه بالا کلیک کنید و سپس گزینه ی Turn on Post Notifications را انتخاب کنید.

قابلیت پیام رسانی مستقیم

قابلیت پیام دادن مستقیم (Instagram Direct) در اینستاگرام در حقیقت به نوعی همان پیام خصوصی در شبکه های اجتماعی دیگر می باشد؛ که البته به این قابلیت در اینستاگرام کم توجه می شود.

آموزش اینستاگرام
با توجه به اظهارات فیسبوک، فقط ۸۵ میلیون کاربر از ۴۰۰ میلیون کاربر در ماه، از Direct استفاده می کنند.
قابلیت Direct به شما اجازه می دهد هر گونه کاری برای دادن یک پست معمولی انجام می دهید را انجام دهید ولی گیرنده آن فقط فرد خاصی خواهد بود.
برای دسترسی به این قابلیت، بر روی آیکون صندوق بر روی بالا صفحه در سربرگ اصلی فیدهای خود، کلیک کنید.

آموزش اینستاگرام

ارسال پیام مستقیم بدون اینکه بقیه آن را ببینند

در قدیم برای فروارد پست یک نفر، می بایستی از آن اسکرین شات گرفته و سپس ارسال می نمودیم .جدیدا این شرکت از قابلیت جدیدی رونمایی کرده است که شما می توانید عکس شخص دیگری را برای کس دیگری، بدون آنکه شخص اول متوجه باشد، فروارد کنید.
برای فروارد کردن یک عکس بدین طریق، از گزینه “فلش انحنا دار” کنار گزینه های لایک و کامنت استفاده کنید، و گیرنده و پیام خاص خود را در آن تایپ کنید.

آموزش کار با اینستاگرام - 7 ترفند کاربردی در اینستاگرام - ...

www.alamto.com › سرگرمی › جالب و خواندنی
۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 7 ترفند کاربردی در اینستاگرام:شما می توانید با استفاده از این ترفندها از 7 قابلیت بسیار کاربردی و جدید اینستاگرام با خبر شوید. یکی از داغ ...

7 ترفند کاربردی در اینستاگرام - مجله اینترنتی پامپا

magazine.pampa.ir/singledisplay.php?tid=16042
7 ترفند کاربردی در اینستاگرام. http://www.alamto.com/wp-content/uploads/. برای مشاهده تصویر با اندازه واقعی کلیک کنید. شما می توانید با استفاده از این ...

10 ترفند کاربردی و مهم که هر کاربر اینستاگرام باید بداند - ...

www.zanatech.ir/5157/10-ترفند-کاربردی-و-مهم-که-هر-کاربر-اینستا/
۱۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ترفندهای مهم اینستاگرام که باید بدانید Instagram. ... 7. ارسال عکس‌های خصوصی به دوستان در اینستاگرام. اینستاگرام نیز به عنوان یک سرویس پیام ...

7 ترفند کاربردی در گوگل‌مپ که نمی‌دانستید! – آی‌تی‌رسان

itresan.com › آموزش › ترفند
7 ترفند کاربردی در گوگل‌مپ که شما را یک حرفه‌ای می‌کند! صفحه اصلی · آموزش · ترفند ... پیج اینستاگرام آی‌تی‌رسان / خرید پاوربانک / اخبار و بررسی خودرو. گوگل‌مپ را برای ... با ما همراه باشید. ترفند شماره 1: اضافه‌کردن مکان خانه و محل‌کار به گوگل‌مپ.

آموزش کار با اینستاگرام - 7 ترفند کاربردی در اینستاگرام ...

www.akairan.com/fun/visua/news201512268352429914.html
۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 7 ترفند کاربردی در اینستاگرام:شما می توانید با استفاده از این ترفندها از 7 قابلیت بسیار کاربردی و جدید اینستاگرام با خبر شوید. یکی از داغ ...

7 ترفند کاربردی برای بهینه سازی مرورگر فایرفاکس - ...

www.beytoote.com/computer/tarfand-i/optimize-firefox7-application.html
کامپیوتر و اینترنتترفندهای اینترنتی7 ترفند کاربردی برای بهینه سازی مرورگر فایرفاکس ... نحوه‌ی غیرفعال کردن موقت حساب کاربری اینستاگرام · ترفندهای ...

ترفندهای جذاب برای استفاده از اینستاگرام | آیفون 7

iphone-7.ir › وبلاگ
نرم افزار اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ توسط کوین سیستروم و مایک کریگر ساخته ... در ادامه این پست قصد معرفی چندین ترفند کاربردی از اینستاگرام را داریم تا از ...

آموزش کامل اینستاگرام به همراه تمامی ترفندها - زومیت

www.zoomit.ir/2015/5/9/20194/all-thing-about-instagram/
۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اینستاگرام در سال‌های اخیر رشد فوق‌العاده‌ای در جذب کاربران به خود داشته و توانسته تا در ... تغییر اطلاعات پروفایل (عکس، نام کاربردی، ایمیل و...) ..... گوشی هوشمند OneTouch Idol 4s با نام Smart Platinum 7 توسط وودافون عرضه می شود ...

ده ترفند برای اینکه استاد تمام اینستاگرام شوید - صفحه اول ...

linebook.rzb.ir/cat/9
ده ترفند برای اینکه استاد تمام اینستاگرام شوید,ده ترفند برای اینکه استاد تمام اینستاگرام شوید. ... 7 ترفند کاربردی برای بهینه سازی مرورگر فایرفاکس

آموزش و ترفند كامپیوتر - که

www.irannaz.com/news_cats_21.html
آموزش کامپیوتر,ترفند,اینترنت,لپ تاپ,مرورگر,فایرفاکس,دانلود منیجر,نرم افزار,حسابداری,سافاری,آنتی ... چگونه از چند اکانت اینستاگرام همزمان استفاده کنیم؟ ... 4 ترفند رایانه برای مدیریت بهتر فایل‌ها ... 7 نکته کاربردی در سرویس گوگل مپ.

افزایش فالور های اینستاگرام به طور رایگان - بخش آموزش ...

www.learning.asarayan.com/...اینستاگرام.../3138-افزایش-فالور-های-اینستاگرام-به-...
۱۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جهت حمایت از بخش آموزش مطالب مفید و کاربردی را در شبکه های اجتماعی خودتان به اشتراک بگذارید . ... افزایش فالور های اینستگرام به طور رایگان 7.

آموزش اینترنت,ترفتدهای اینترنت - زیبو

xiboo.ir/p/82d7b55661d6289ee46e6f5fc1e8a80a08
سازمان‌دهی نوار بوک‌مارک‌ها در مرورگر گوگل کروم اینستاگرام؛ چگونه فالوور بیشتری .... آموزش ذخیره کردن عکس‌های اینستاگرام در گوشی و ویندوز 7 ترفند کاربردی برای ...
بهینه سازی مرورگر فایرفاکس با 7 ترفند کاربردی ، مرورگر محبوب فایرفاکس روز به روز سریع‌تر ... جدیدترین عکس های چهره های مشهور و بازیگران در اینستاگرام.

ترفند های+اینستاگرام

https://www.webgardha.com/tag/ترفند-های+اینستاگرام
نتایج جستجوی عبارت ترفند های+اینستاگرام در سایت وبگردها. ... 11 نظر کاربران : 0 نرم افزار · 7 ترفند ریاضی که زندگی شما را آسان‌تر می‌کند ... در این مطلب 1+18 ترفند سریع و کاربردی ادوبی فتوشاپ را برایتان خواهیم نوشت. 1 – زاویه دید را ...
لاینی - ترفند و آموزش,لاینی - ترفند و آموزش,لاینی - ترفند و آموزش. ... قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام instagram. 61583. دانلود اخرین ورژن برنامه شریت ...
ترفند های کار با اینترنت,بهترین ترفند های کار با اینترنت در ویندوز,کاربردی ترین ترفند های ... 7. Zoom کردن به وسیله چرخ ماوس: این دستور در سیستم عامل های ویندوز 9X، ME، NT، 2000 و XP عمل می کند. .... چگونه در اینستاگرام محبوب تر باشیم؟
ایده های کاربردی دکوراسیون در اینستاگرام (7). ترفندهای دکوراسیون: امروز می خواهیم گشتی در صفحه رسمی اینستاگرام چیدانه بزنیم و با هم تعدادی از نکته های ...
آموزش و ترفند های کامپیوتر,ترفندهای فتوشاپ, آموزش کامپیوتر,ترفند کامپیوتر افزایش سرعت کامپیوتر,درباره ... 7 راه جدید برای زیباتر کردن چشم ... عکس جدید چهره های معروف در اینستاگرام (137) ..... 5 روش کاربردی در مورد attach ها در Gmail.

7 ترفند بازاریابی با اینستاگرام - کلوب دانشجویان

daneshju-club.com › ... › بخش مهندسی و عمومی کامپیوتر › ترفندستان
7 ترفند بازاریابی با اینستاگرام ... اگر بتوانیم از اینستاگرام درست استفاده کنیم و ترفندهای‌ آن را بدانیم به راحتی .... با 4 ترفند کاربردی در ویندوز آشنا شوید.

پیغام خصوصی در اینستاگرام ، دایرکت در اینستاگرام - علم ...

www.elmefarda.com/پیغام-خصوصی-دایرکت-در-اینستاگرام/

۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سنسور اثر انگشت گلکسی اس 7 چه کاربردی هایی داره ؟ ... دایرکت در اینستاگرام همون پیام خصوصی در اینستاگرام به حساب میاد که در ادامه در مورد ...

 

قابلیت جدید و کاربردی اینستاگرام - Beroozresani

beroozresani.com/.../2858-how-to-add-multiple-accounts-on-instagram-for-iphone.ht...
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما یکی از محدودیت های اینستاگرام استفاده تنها یک اکانت بروی این اپلیکیشن بود . ... قابلیت جدید و کاربردی اینستاگرام ... تصاویر لو رفته از دوربین آیفون 7 · چند ترفند ساده برای افزایش حافظه آیفون · ۱۰ موضوع درباره‌ی آلبرت ...
۳۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر بتوانیم از اینستاگرام درست استفاده کنیم و ترفندهای‌ آن را بدانیم به راحتی می‌توانیم برندمان را محبوب‌تر کنیم و همچنین محصولات و خدمات را ...

7 نکته و ترفند که هر کاربر گوشی اندروید باید بداند! | فارنت

farnet.ir/1393/04/64078/7-cool-tricks-every-android-phone-user-should-know/
سیستم‌عامل اندروید پر است از ترفند؛ از ترفندهای ساده و ابتدایی گرفته تا ترفندهایی که هر کاربری آن‌ها را نمی‌داند و جالب و کارآمد هستند. در این مقاله قصد داریم به 7 ...

۲۱ ترفند برای استفاده بهتر از اینستاگرام | جستجو | بلوگل

www.bloogle.ir/list/۲۱+ترفند+برای+استفاده+بهتر+از+اینستاگرام.html
در صورتی که اهل گوش کردن موزیک از طریق کامپیوتر باشید و هم‌چنین از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‌کنید قصد داریم به معرفی یک ترفند کاربردی مخصوص شما ...

آموزش ترفند های پول درآوردن و پولدار شدن از اینستاگرام | نیوز ...

www.newspost1.com/آموزش-ترفند-های-پول-درآوردن-و-پولدار-شد/
۲۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش ترفند های پول درآوردن و پولدار شدن از اینستاگرام ..... کاربردی ترین و با ارزشترین کتاب آموزش فروشندگی و فروش … hi5.loxblog.com/… .... iranwiki.net/detail/1417518/article/7 – Translate this page. Sep 12, 2015 – رمز ...

بازاریابی با اینستاگرام (ترفندها) - فروشگاه ایشارژیو

shop.echargeu.ir/product/بازاریابی-با-اینستاگرام-ترفندها/
... فیلترها و … yes و نکات کاربردی دیگر برای بازاریابی با اینستاگرام ... درس ۱۹: گیمیفیکیشن و ترفندهای بازاریابی با گیمیفیکیشن درس ۲۰: پنج روش ...

ایده های کاربردی دکوراسیون در اینستاگرام (7) | چیدانه

www.chidaneh.com/ideabooks/life-style/decorating-tricks/42141
۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایده های کاربردی دکوراسیون در اینستاگرام (7ترفندهای دکوراسیون برای طراحی دکوراسیون داخلی مقرون به صرفه،

نصب برنامه کاربردی اینستاگرام برای اندروید 2.3.6 - بازار ...

realgame.ir/نصب-برنامه-کاربردی-اینستاگرام-برای-اندروید-2-dot-3-dot-6.html
گوشی من اندروید 2.3.5 هست برنامه اندروید گوشیم 2.3.5 هستش برای اینستاگرام رو نصب کنید که ... نصب اینستاگرام برنامه 10 ترفند کاربردی برای سلام.ببخشید ...
... 5 روش کاربردی برای کاهش مصرف اینترنت موبایل · جستجو حرفه ای تر در گوگل · چهار اشتباه ... این بسته نرم افزاری سرعت اینترنت شما را افزایش می‌دهد + ترفند · تمامی اطلاعات از ... و بزغاله · حمله کاربران ایرانی به اینستاگرام مجری من و تو در حمایت از احسان علیخانی ... با ما همراه باشید تا طرح جدید آیفون 7 را برای شما رونمایی کنیم.

سایت ترفند های اندروید و ویندوز - ترفند و آموزش. ... در مطلب امروز قصد داریم یک اپلیکیشن مفید و کاربردی در زمینه گرفتن عکس سلفی برای شما ... خود می توانید عکس های سلفی خود را در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذ

 

افزایش Follower و Like در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی

www.mehrdad32.ir/2117/instagram-free-followers-and-like/
آیا می‌خواهید برای اکانت اینستاگرام خود به‌صورت نامحدود و رایگان فالور جمع کنید؟ ..... اینجانب که در اینجا آموزش‌های ناب و رایگان و نرم‌‌افزارهای کاربردی رایگان ارائه می دهم را جبران می نماید. ... قبلی افزودن دکمه Disk Cleanup در ویندوزهای 7 8 10 .... امنیت (6); اینترنت و شبکه (31); اینستاگرام (2); برنامه نویسی (7); ترفند (61); تلگرام (1) ...

ترفند فیلم بیش از 15 ثانیه در اینستاگرام - tehranblogs.ir

aflakdream.tehranblogs.ir/list/ترفند+فیلم+بیش+از+15+ثانیه+در+اینستاگرام.html
آموزش نمایش میانبر Alt+Tab با ظاهر ویندوز XP در ویندوزهای 7 و 8. همانطور که .... قصد داریم تا هم اکنون 7 ترفند ساده اما کاربردی در نرم افزار Word را به شما معرفی کنیم.

دانلود No Crop for Instagram 3.0.4 برنامه گذاشتن عکس کامل ...

getandroid.ir/download/apps/picture/photo.../2145-No-Crop-for-Instagram.html
و ده ها قابلیت کاربردی دیگر ... اگر از کاربران شبکه ی اجتماعی اینستاگرام هستید برنامه No Crop for Instagram v3.0.4 [Ad Free] حتما برای .... 7 شهریور 1394 03:06.

7 ترفند عالی و جذاب مسنجر لاین Line - تاپ ناز

www.topnaz.com › کامپیوتر و اینترنت › آموزش و ترفند
۲۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مطلب چند ویژگی و ترفند اپلیکیشن لاین. ... اما به لطف دو ویژگی کاربردی لاین یعنی Shake it و QR Code، ... عکسهای لیونل مسی، همسر و پسرش · اس ام اس های زیبای تبریک تولد · عکس های داغ اینستاگرام الناز شاکردوست ...
ترفندهای اینترنت و کامپیوتر و نوت بوک - اینستاگرام - کاربردی ترین ترفندهای اینترنت و آموزش های کامپیوتر و نوت ... آموزش حذف کامل اکانت اینستاگرام-1-7.

10 ترفند ویندوز 7 که به کمک شما خواهد آمد - آرگا

arga.ir › دانش و فناوری › دیجیتال
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش تصویری 10 ترفند ویندوز 7 که به آنها احتیاج پیدا خواهید کرد آموزش هایی راحت و آسان در خصوص ترفندهای کاربردی و کلیدی ویندوز 7 را در آموزش ترفند ویندوز 7 مشاهده کنید. ... آموزش مرحله به مرحله نصب اینستاگرام روی کامپیوتر.
*ترفندهای شبکه اجتماعی مانند فیسبوک و تلگرام و اینستاگرام و .... است که در هر یک از این ... *ترفندهای ویندوز که شامل ترفندهای جامع و کاربردی در مورد انواع ویندوز است. ترفندهای کاربردی جامع:XP 7:ترفندهای کاربردی و جامع 8:ترفندهای کاربردی و ...

ترفندهای جدید تلگرام لاین وایبر | دانلود جدید 95

dlnew95.ir/ترفندهای-جدید-تلگرام-لاین-وایبر-واتس-ا.html
۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برچسب‌ها: آموزش و ترفندهای تلگرام،اینستاگرام،لاین،وایبر،واتس اپ , دانلود نرم ... Dec 7, 2015 – تلگرام,اسم گروه برای وایبر,اسم گروه تانگو,اسم گروه لاین, .... Nov 27, 2015 – آموزش ۳ ترفند کاربردی مخفی برنامه تلگرام که تا پیش ...

نرم افزار کلمه - 7 ترفند کاربردی در نرم افزار word

www.findwebsite.ir/ntcjfdmoyrnmctdqnxadnfvctdmndrctcdcy.html
۳ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ترفند نرم افزار word ترفند ورد قصد داریم تا هم اکنون 7 ترفند ساده اما کاربردی در نرم افزار Word را به شما معرفی کنیم. با بکار بستن این ترفندها.

InstaSave Pro نرم افزاری کاربردی و عالی برای ذخیره ی عکس ها و ویدئوهای به اشتراک گذاشته ... دانلود Aircraft Combat 1942 1.0.7 – بازی هواپیما جنگی اندروید + مو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین وب سایت با مطلبی جدید و نو,عکس های بازیگران,عکس های خنده دار,عکس های عاشقانه,اخبار سینما,اس ام اس جدید,مدل لباس,آرایش,فال و طالع بینی,پزشکی,ازدواج,رژیم و تغذیه,مطالب طنز
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 180
  • بازدید امروز : 268
  • باردید دیروز : 940
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,641
  • بازدید ماه : 11,320
  • بازدید سال : 71,927
  • بازدید کلی : 498,364
  • کدهای اختصاصی