loading...
جمع کن - سایت تفریحی
همیار بازدید : 123 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام میرسم به تو

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام میرسم به تو با بالاترین کیفیت

Download New Music Mazyar Fallahi – Miresam Be To

ترانه : علی ثابت قدم ، آهنگ : مازیار فلاحی ، تنظیم : میلاد بهشتی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام میرسم به تو :

من وقتی با تو باشم چی می خوام از دنیا

با غیر تو غریبست این آدم تنها

می خوام بمونی پیشم وقتتی دلم می گیره

تا غم بیاد سراغم  می بینه هستی میره

به فکرمی حتی وقتی من حواسم نیست

جز تو هیچی اون چیزی که من می خواستم نیست

تو بهتر از هر کی می دونی وابستم به تو

به تو به تو دوست دارم حرفاتو

از هر مسیری برم آخرش میرسم به تو به تو به تو

من اونجوری که باید نبودم تو ببخش

من اونجوری که باید ندونستم قدرتو

تو کاری کردی لحظه لحظه هام دوباره پر شه از عطر تو

تا با تو آشناشم تا عاشق تو باشم

به فکرمی حتی وقتی من حواسم نیست

جز تو هیچی اون چیزی که من می خواستم نیست

تو بهتر از هر کی می دونی وابستم به تو

به تو به تو دوست دارم حرفاتو

از هر مسیری برم آخرش میرسم به تو به تو به تو

به تو به تو دوست دارم حرفاتو

از هر مسیری برم آخرش میرسم به تو به تو به تو

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام میرسم به تو

♫♫♫♫♫♫

تو کاری کردی لحظه لحظه هام دوباره پر شه از عطر تو

تا با تو آشناشم تا عاشق تو باشم

به فکرمی حتی وقتی من حواسم نیست

جز تو هیچی اون چیزی که من می خواستم نیست

تو بهتر از هر کی می دونی وابستم به تو

به تو به تو دوست دارم حرفاتو

از هر مسیری برم آخرش میرسم به تو به تو به تو

به تو به تو دوست دارم حرفاتو

از هر مسیری برم آخرش میرسم به تو به تو به تو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین وب سایت با مطلبی جدید و نو,عکس های بازیگران,عکس های خنده دار,عکس های عاشقانه,اخبار سینما,اس ام اس جدید,مدل لباس,آرایش,فال و طالع بینی,پزشکی,ازدواج,رژیم و تغذیه,مطالب طنز
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 186
  • آی پی دیروز : 279
  • بازدید امروز : 615
  • باردید دیروز : 951
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 615
  • بازدید ماه : 13,873
  • بازدید سال : 74,480
  • بازدید کلی : 500,917
  • کدهای اختصاصی