loading...
جمع کن - سایت تفریحی
همیار بازدید : 216 نظرات (0)
رسوایی زن متاهل بخاطر خیانت
عوامل زیادی موجب شد تا من به دختری خلافکار تبدیل شوم؛ به طوری که سال ها پس از ازدواج هم نتوانستم از این گونه خلاف ها دست بردارم .
تجاوز رسوایی زن متاهل بخاطر خیانت
به این مطلب امتیاز دهید
0% 0%

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از خراسان، زن 29 ساله که چهره خود را در پس آرایش های غلیظ پنهان کرده بود، در حالی که جراحت عمیق روی دستش را به  مشاور کلانتری طبرسی جنوبی نشان می داد ، ضمن اعلام شکایت از همسرش، دفتر خاطراتش را ورق زد و گفت: پدرم کارگر ساده ای بود که اگر روزی نمی توانست کار کند، برای تامین مخارج روزانه زندگی مان هم دچار مشکل می شدیم.

 

او کارگر ساختمانی بود و هر روز صبح سرگذر می رفت تا بتواند هزینه های من و 6 برادر و خواهر دیگرم را تامین کند. در همین شرایط وارد دبیرستان شدم.

 

آن جا بود که عقده های نهفته ام سرباز کرد و برای آن که من نیز در برابر دوستانم خودی نشان بدهم، وارد گروه دختران خلافکار شدم.  آن ها آن قدر غرق در روابط خیابانی، سرقت از مغازه ها و کلاهبرداری از پسران جوان بودند که دیگر ارزش های اخلاقی و معنویت در بین آن ها جایی نداشت من هم خیلی زود وارد گروه آن ها شدم و به کارهای خلاف مانند اخاذی در پی روابط خیابانی و سرقت پول و لباس از مغازه ها روی آوردم تا این که پس از پایان دوران دبیرستان از یکدیگر جدا شدیم و من به اصرار خانواده ام با تنها خواستگاری که داشتم، ازدواج کردم.

 

شهریار هم مانند پدرم یک کارگر ساده بود.اگرچه چند سال با این شرایط ساختم اما همواره دیدن وضعیت زندگی دیگران آزارم می داد تا این که دوباره به یاد ارتباطات خیابانی و سرکیسه کردن پسران جوان افتادم  تا بتوانم  از این طریق کمبودهایم را جبران کنم.

 

از سوی دیگر با شگردهایی که از دختران خلافکار همکلاسی ام آموخته بودم، سرقت از منازل بستگان همسرم را شروع کردم. مدتی بعد خانواده همسرم که متوجه ماجرا شده بودند خلافکاری های مرا به «شهریار» گوشزد کردند اما من هربار پیش دستی می کردم و با عنوان این که آن ها به من تهمت می زنند تا زندگی ام را نابود کنند، همسرم را قانع می کردم.

 

تا این که ماجرای خلافکاری های من آن قدر آشکار شد که دیگر همسرم نیز حرف های مرا قبول نمی کرد؛ این گونه بود که روز گذشته او با قراردادن انگشتر طلا روی کمد  منزل مادرش، مرا هنگام سرقت به دام انداخت.

 

وقتی طبق معمول موضوع را انکار کردم با چاقو به من حمله ور شد که در آن لحظه مادرش خود را مقابل من قرارداد و ضربه چاقو به دستم اصابت کرد. اکنون که به گذشته می اندیشم هوسرانی، طمع و فراموش کردن معنویات را بخشی از عوامل سقوط در زندگی سراسر گناهم می دانم.

 

رسوایی زن متاهل بخاطر خیانت
عوامل زیادی موجب شد تا من به دختری خلافکار تبدیل شوم؛ به طوری که سال ها پس از ازدواج هم نتوانستم از این گونه خلاف ها دست بردارم .
تجاوز رسوایی زن متاهل بخاطر خیانت
به این مطلب امتیاز دهید
0% 0%

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از خراسان، زن 29 ساله که چهره خود را در پس آرایش های غلیظ پنهان کرده بود، در حالی که جراحت عمیق روی دستش را به  مشاور کلانتری طبرسی جنوبی نشان می داد ، ضمن اعلام شکایت از همسرش، دفتر خاطراتش را ورق زد و گفت: پدرم کارگر ساده ای بود که اگر روزی نمی توانست کار کند، برای تامین مخارج روزانه زندگی مان هم دچار مشکل می شدیم.

 

او کارگر ساختمانی بود و هر روز صبح سرگذر می رفت تا بتواند هزینه های من و 6 برادر و خواهر دیگرم را تامین کند. در همین شرایط وارد دبیرستان شدم.

 

آن جا بود که عقده های نهفته ام سرباز کرد و برای آن که من نیز در برابر دوستانم خودی نشان بدهم، وارد گروه دختران خلافکار شدم.  آن ها آن قدر غرق در روابط خیابانی، سرقت از مغازه ها و کلاهبرداری از پسران جوان بودند که دیگر ارزش های اخلاقی و معنویت در بین آن ها جایی نداشت من هم خیلی زود وارد گروه آن ها شدم و به کارهای خلاف مانند اخاذی در پی روابط خیابانی و سرقت پول و لباس از مغازه ها روی آوردم تا این که پس از پایان دوران دبیرستان از یکدیگر جدا شدیم و من به اصرار خانواده ام با تنها خواستگاری که داشتم، ازدواج کردم.

 

شهریار هم مانند پدرم یک کارگر ساده بود.اگرچه چند سال با این شرایط ساختم اما همواره دیدن وضعیت زندگی دیگران آزارم می داد تا این که دوباره به یاد ارتباطات خیابانی و سرکیسه کردن پسران جوان افتادم  تا بتوانم  از این طریق کمبودهایم را جبران کنم.

 

از سوی دیگر با شگردهایی که از دختران خلافکار همکلاسی ام آموخته بودم، سرقت از منازل بستگان همسرم را شروع کردم. مدتی بعد خانواده همسرم که متوجه ماجرا شده بودند خلافکاری های مرا به «شهریار» گوشزد کردند اما من هربار پیش دستی می کردم و با عنوان این که آن ها به من تهمت می زنند تا زندگی ام را نابود کنند، همسرم را قانع می کردم.

 

تا این که ماجرای خلافکاری های من آن قدر آشکار شد که دیگر همسرم نیز حرف های مرا قبول نمی کرد؛ این گونه بود که روز گذشته او با قراردادن انگشتر طلا روی کمد  منزل مادرش، مرا هنگام سرقت به دام انداخت.

 

وقتی طبق معمول موضوع را انکار کردم با چاقو به من حمله ور شد که در آن لحظه مادرش خود را مقابل من قرارداد و ضربه چاقو به دستم اصابت کرد. اکنون که به گذشته می اندیشم هوسرانی، طمع و فراموش کردن معنویات را بخشی از عوامل سقوط در زندگی سراسر گناهم می دانم.

 

3 hours ago - رسوایی زن متاهل بخاطر خیانت. عوامل زیادی موجب شد تا من به دختری خلافکار تبدیل شوم؛ به طوری که سال ها پس از ازدواج هم نتوانستم از این گونه خلاف ها ...

رسوایی زن متاهل بخاطر خیانت - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/social/1461209340011715
عوامل زیادی موجب شد تا من به دختری خلافکار تبدیل شوم؛ به طوری که سال ها پس از ازدواج هم نتوانستم از این گونه خلاف ها دست بردارم .


رسوایی زن متاهل بخاطر خیانت | ایراتو

irato.ir/fa/news/.../رسوایی-زن-متاهل-بخاطر-خیانت/
13 mins ago - عوامل زیادی موجب شد تا من به دختری خلافکار تبدیل شوم؛ به طوری که سال ها پس از ازدواج هم نتوانستم از این گونه خلاف ها دست بردارم .

رسوایی زن متاهل بخاطر خیانت | جام نیوز

khabarpu.com/n.php?...رسوایی-زن-متاهل-بخاطر-خیان...
رسوایی زن متاهل بخاطر خیانت - جام نیوز | خبرپو. ... شوهر بی‌رحم‌ همسر معلولش را تا سر حد مرگ کتک زد +تصاویر · هشدار درباره غیرقابل درمان شدن این بیماری مقاربتی ...

رسوایی زن متاهل بخاطر خیانت - خط برتر

lavdan.ir/l.php?u=رسوایی-زن-متاهل-بخاطر-خیانت...
رسوایی زن متاهل بخاطر خیانت - خط برتر | لاودان. ... افشاگری بازیگر زن از پیشنهادات بی شرمانه در سینما +فیلم · حمله مرگبار داعش در کالیفرنیای آمریکا + فیلم و ...

رسوایی زن متاهل بخاطر خیانت - جام نیوز

lavdan.ir/l.php?u=رسوایی-زن-متاهل-بخاطر-خیانت...
در برابر حریفان سعودى: ذوب آهن تحقیر كرد، سپاهان تحقیر شد! گارانتی اتومبیل‌های سبک خارجی از 5 سال به 2 سال کاهش یافت +سند · رسوایی زن متاهل بخاطر خیانت.
27 mins ago - عوامل زیادی موجب شد تا من به دختری خلافکار تبدیل شوم؛ به طوری که سال ها پس از ازدواج هم نتوانستم از این گونه خلاف ها دست بردارم .

دزدی های مردانه 2 زن در نیمه شب بازار | خط برتر

www.khatebartar.com/.../دزدی-های-مردانه-2-زن-در-نیمه-...
1 hour ago - دو زن که سارق حرفه ای بودند، هنگام سرقت مغازه دستگیر شدند. ... ابدی مهرداد اولادی · رسوایی زن متاهل بخاطر خیانت · قیمت آپارتمان در استان اصفهان؟
یک مرد مصری هنگامی که زن خود را در آغوش معشوقه اش می بیند، او را در حالی که زنده است، دفن میکند برنامه ... عریان شدن خانم هواشناس به خاطر شرط بندی ... زنده به گور کردن زن متاهل که خیانت کرده بود .... رسوایی تروریست ها توسط دوربین یک ایرانی + عکس.

1 hour ago - رسوایی زن متاهل بخاطر خیانت · عکس/ وقوع ... نیرنگ زن جوان برای به دست آوردن دل صاحبکار متاهل · پایان تلخ دوستی خیابانی برای دختر 17 ساله.

نهایت نامردی

www.treatment.blogfa.com/
شوهرش هم به خاطر خیانت و رفتار زشت اون زن حدود یکسال و نیم بعد از فاش شدن ... زندان خانه انها شده و خواهد شد آبرویشان همه جا رفته است رسوای عالم شده ان دعایی که توی ... برچسب‌ها: خیانت, زن شوهردار, دوستی با مرد متاهل, کتاب گفتگو با خدا, نیل دونالدواش.

پیشنهاد رابطه نامشروع یک زن متاهل به رئیس جمهور! + عکس ...

download1titre.ir/پیشنهاد-رابطه-نامشروع-یک-زن-متاه...
خیانت زن به همسر ، فاحشه‌های متاهل! ... جنجالی جنسی مدیر خانم به کارمندش + عکس · اخراج معلم متاهل به خاطر رابطه جنسی نامشروع با دانش آموز خود. ... (تصاویر) رسوایی اخلاقی بیل کلینتون, ساتین, رابطه نامشروع با زن متاهل جناب شهردار را به کشتن داد ...

حبس ابد به خاطر تجاوز گروهی به 280 کودک - پارست

www.parset.com/.../103203_hbas_abd_beh_khatr_taja...
19 hours ago - حبس ابد به خاطر تجاوز گروهی به 280 کودک. به گزارش سرویس حوادث ... رسوایی زن متاهل بخاطر خیانت جام نیوز ۵۶ دقیقه پیش. به گزارش سرویس حوادث ...
Sep 2, 2014 - از دختران یا زنان مطلقه‌ای که با مردان متاهل ارتباط دوستی برقرار کرده‌اند، .... خدا یا اگر بی غیرتی کردم مرا ببخش بخاطر آینده بچه هام بوده و بس . خاموش ...... خراب کرده و فقط از خدا می خواهم که این زن اگر آبرویی دارد که معمولا هم ندارند رسوا و مکافات شود. ..... به نظر من مقصر اصلی کسی است که خیانت می کند چه زن باشد و چه مرد.
Sep 26, 2012 - در لابه‌لاي دفتر تاريخ، پيشينه‌اي از خيانت خانوادگي و فساد اخلاقي در ... هوسرانی هنري، آنه را به عنوان همسر قانوني وي به دربار آورده بود و تکرار چنین رسوایی از سوی ... ادوارد هشتم، كه رابطه‌ای پنهانی با یک زن مشهور آمریکایی متاهل را در ...

طلبه پاسخگو/ پرسش از شما پاسخ ازما - آيا زن شوهر دار بخاطر ...

www.t-pasokhgoo.ir/...ازدواج.../1281-آيا-زن-شوهر-دار-...
Jan 25, 2014 - آيا زن شوهر دار بخاطر رفع نیاز جنسی اش ميتواند صیغه شود؟ .... شد و به درگاه خداوند توبه کردم و با خدا عهد کردم که منو ببخشه و منو رسوا ...... میشه بپرسم چرا مردایی که زن دارن به هر دلایلی میتونند ازدواج موقت کنند و جزء خیانت به زن اول ...

رابطه نامشروع زن متاهل قائمشهری و قتل شوهر برای پنهان خیانت

funnos.com/.../رابطه-نامشروع-زن-متاهل-قائمشهری-و-ق...
رابطه نامشروع زن متاهل قائمشهری و قتل شوهر برای پنهان خیانت. ... خواهر جوانش را کشت پسر ۲۵ ساله آبادانی که به خاطر بدبینی خواهر جوانش را کشت ... »جنجال رسوایی جدید کریس رونالدو / همجنسبازی با بوکسر مراکشی بعد جدایی از ایرنا شایک + عکس ...
مجله اینترنتی آترین , خیانت زن به همسر ، فاحشه‌های متاهل! ... خیانت زنان به مردان. ... دو بار خواستم ازش جدا شم ولی بخاطر التماس های پسرم که هفت سالشه منصرف شدم .
Jul 1, 2014 - من حدود ۹ سال بود که بنا به اقتضای زن بودنم تشنه محبت و احترامش بودم اما افسوس ... این جلو بروم و آلوده شوم وهم خوف دارم در قیامت مقابل شوهرم و دیگران رسوا شوم. ... البته اینکه از خدای خود شرمسار باشیم (به خاطر کرده ها و نکرده ها، به خاطر ... است بخصوص زنای مرد و زن همسر دار که بسیار بزرگ تر از گناه مرد و زن مجرد است .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین وب سایت با مطلبی جدید و نو,عکس های بازیگران,عکس های خنده دار,عکس های عاشقانه,اخبار سینما,اس ام اس جدید,مدل لباس,آرایش,فال و طالع بینی,پزشکی,ازدواج,رژیم و تغذیه,مطالب طنز
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 347
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 1,259
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 3,506
  • بازدید سال : 105,874
  • بازدید کلی : 532,311
  • کدهای اختصاصی