loading...
جمع کن - سایت تفریحی
همیار بازدید : 509 نظرات (0)

انتخاب یک جاذبه گردشگری مهیج کار ساده‌ای نیست و ممکن است شما در این انتخاب دچار مشکل شوید اگر به گردش در جزایر علاقه‌ای داشته باشید در این مقاله میتوانید چند جزیره متفاوت برای سفر را بشناسید.

همیشه جزیره‌ها از جاذبه های توریستی و پرطرفدار جهان به شمار می‌روند؛ اما برخی از این جزیره‌ها علاوه بر جالب بودن، عجیب‌وغریب هم هستند.

به گزارش مجله گردشگری آلامتو به نقل از مجله مهر: شاید سفر به جزیره‌ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و پرهیجان‌ترین سفرها باشد؛ به‌خصوص اگر این جزیره‌ها عجیب‌وغریب هم باشند. اگر شما هم دوست دارید به این جزیره‌ها سفر کنید یا لااقل درباره آنها بیشتر بدانید، این گزارش را بخوانید:

ایکاریا؛ جزیره پدربزرگها و مادربزرگها

«ایکاریا» یکی از جزایر کشور یونان است. خاص بودن این جزیره نه به خاطر خود که برای ساکنان قبراق و پر انرژی آن است. اکثر اهالی این جزیره بیش از ۹۰ سال عمر می‌کنند و بسیاری در آستانه صد سالگی قرار دارند. مردم این جزیره نه تنها به نسبت مردم اروپا عمر طولانی دارند که از نظر جسمی هم سالم تر هستند. در این جزیره بیماری هایی مثل سرطان و امراض قلبی به ندرت یافت می شود. مردم کمتر به به افسردگی و زوال عقل دچار می‌شوند و با وجود سن بالا فعالیتهای جسمانی بیشتری دارند. در طول سالها توریستهای زیادی به دنبال اکسیر سلامتی و طول عمر آنها بوده‌اند و بالاخره دلیل آن را در دو عامل پیدا کردند: رژیم غذایی محلی و چرت عصرگاهی! ساکنان این جزیره خودکفا هستند و رژیم غذایی شان متشکل از گیاهان وحشی، سبزیجات، قارچ و زیتون است.آنها از آفت کش ها استفاده نمی‌کنند. گوشت در رژیم غذایی آنها زیاد یافت نمی شود و فقط هفته ای دو یا سه بار ماهی مصرف می کنند.

عجیب ترین جزیره ها

نام جزیره ایکاریا از یک شخصیت اساطیری به نام «ایکاروس» برگرفته شده است. شخصیتی افسانه ای که می تواند تا مسافت های طولانی تا خورشید پرواز کند و تا کیلومترها در اعماق دریاها نفوذ کند. جزیره ایکاریا در شرق دریای مدیترانه در نزدیکی سواحل ترکیه واقع است.

جزیره‌ای که می‌چرخد!

این جزیره هم که در نزدیکی یونان قرار دارد، یک ویژگی خارق‌العاده دارد و آن این است که به سرعت دور خودش می‌چرخد. در سریعترین حالت این جزیره در هر دقیقه یک دور می‌زند و در آرام ترین حالت هر ۱۲ دقیقه یک دور می‌زند. چرا یک جزیره در اقیانوس باید خود را بچرخاند؟ محققین هنوز پاسخی برای آن پیدا نکرده‌اند.

عجیب ترین جزیره ها

جزیره‌ای که می‌تواند از وسط جدا و مجددا ادغام شود

این جزیره غیر معمول در اقیانوس آرام واقع شده است. گاهی اوقات این جزیره به دو قسمت تقسیم می‌شود؛ ولی مجددا به طور خودکار تبدیل به یک جزیره می‌شود. هیچ پیش بینی زمانی برای تقسیم و ادغام جزیره وجود ندارد. جدا بودن آنها حداقل یکی‌دو روز و گاهی اوقات سه‌چهار روز است و فاصله این دو قسمت از هم به ۴ متر می‌رسد.

عجیب ترین جزیره ها

جزیره مرگ

«سمور» جزیره‌ای تنها در نزدیکی ساحل شرقی کانادا است. این جزیره بدون هیچ موجود زنده‌ای از قبیل حیوانات و گیاهان است و تنها سنگ‌های سبز در نزدیکی جزیره وجود دارد. عجیب ترین چیز این است که هر زمان که یک کشتی به نزدیکی جزیره می‌رود، قطب نمایش از کار می‌افتد! برخی مردم به آن جزیره مرگ می‌گویند.

عجیب ترین جزیره ها

جزیره گریه

زمانی که نام این جزیره را می‌بینید، احتمالا باید بدانید در مورد چه چیزی صحبت خواهد شد. بله، در این جزیره شما یک صدای گریه عجیب در طول روز و شب خواهید شنید. به نظر می‌رسد این صداها همیشه شنیده می‌شوند. بعضی اوقات صداها مانند ضجه و زاری کردن پرندگان است. این جزیره تاریک، دلگیر و وحشتناک است. هرگاه یک کشتی از آنجا می‌گذرد مسافران آن احساس کنجکاوی و حیرت می‌کنند؛ اما تا کنون هیچ کس جرات رفتن به جزیره را نکرده است که به ما بگوید در آنجا چه می‌گذرد؟

عجیب ترین جزیره ها

جزیره مسافر

دلیل عجیب بودن این جزیره چیست؟ این جزیره احتمالا پا دارد چون حرکت می‌کند! به خصوص وقتی که باد خیلی شدید می‌آید مانند یک قایق است که روی آب جابجا می‌شود و از آنجا که باد در دریا روز و شب می‌وزد این جزیره در ۲۰۰ سال گذشته ۲۰ کیلومتر جابجا شده است. در واقع در هر سال ۱۰۰ متر حرکت کرده است.

عجیب ترین جزیره ها

جزیره عروسک ها

جزیره عروسک ها هم در مکزیک قرار دارد. در این جزیره شاهد عروسکهای وحشت انگیز با چشمهای از حلقه درآمده هستید که منظره فیلمهای وحشتناک را برای شما بازآفرینی می‌کند تنها ساکن این جزیره «جولین سانتانا» است که برای تسلی روح دختر و خانواده از دست رفته اش این جزیره را با انواع عروسک ها تزیین کرده است.

عجیب ترین جزیره ها

جزیره هاشیما

جزیره هاشیما هم که در ژاپن است، به جزیره وحشت آوری تبدیل شده است. این جزیره روزی پر تراکم ترین جای دنیا بوده؛ اما تغییر رویه مصرف انرژی در ژاپن از زغال سنگ به نفت و گاز این جزیره را خالی از سکنه است.

عجیب ترین جزیره ها

جزیره آلکاتراز

احتمالا نام این جزیره را در فیلم ها شنیده‌اید! جزیره‌ای مخوف که زندانی مخوف‌تر دارد. جزیره آلکاتراز در مرکز خلیج سانفرانسیسکو در کالیفرنیا واقع شده است و تا سال‌ها پیش به عنوان یک محدوده نظامی شناخته شده بود و پس از آن نیز امن‌ترین زندان در جهان به شمار می‌رفت؛ اما امروزه این جزیره با نظارت آژانس پارک‌های ملی آمریکا، به مکانی تاریخی تبدیل شده و به عنوان بخشی از جاذبه‌های توریستی این ایالت در معرض دید همگان قرار دارد.

عجیب ترین جزیره ها

جزیره مار

در دریای سیاه و دورتر از سواحل رومانی و اوکراین جزیره کوچکی پوشیده از سنگ‌های آتشفشانی وجود دارد که به آن «اوستریو زمینی» یا «جزیره مارها» می‌گویند. این جزیره ۱۷ کیلومتر مربعی، در حقیقت روستایی به نام بیل است که ۱۰۰ نفر جمعیت دارد و باوجود اینکه آب آشامیدنی در این جزیره یافت نمی‌شود؛ اما روستاییان زندگی در این جزیره را به هر جای دیگر ترجیح می‌دهند. جزیره مارها آنقدر مشهور است که حتی یونانی‌های باستان هم آن را می‌شناختند و در ۲۰۰ سال گذشته روسیه، رومانی و اوکراین بر سر مالکیت آن نزاع داشتند تا اینکه سال ۲۰۰۹ مالکیت آن به ا وکراین داده شد. در جزیره مارها همان‌طور که از نامش پیداست انواع و اقسام مارها زندگی می‌کنند. مارهای این جزیره هم سمی و هم غیرسمی هستند و تنها ویژگی‌ای که باعث مشهور و عجیب شدن آن شده، وجود همین مارهای خوش خط و خال در جزیره است.

عجیب ترین جزیره ها

با عجیب ترین جزایر جهان آشنا شوید -آکا - آکاایران

www.akairan.com/fun/visua/strangest-islands.html

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - با عجیب ترین جزایر جهان آشنا شوید:انتخاب یک جاذبه گردشگری مهیج کار ساده ای نیست و ممکن است شما در این انتخاب دچار مشکل شوید اگر به گردش

با عجیب‌ترین جزایر جهان آشنا شوید - آلامتو

www.alamto.com › سرگرمی › جالب و خواندنی
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - با عجیب‌ترین جزایر جهان آشنا شوید:انتخاب یک جاذبه گردشگری مهیج کار ساده‌ای نیست و ممکن است شما در این انتخاب دچار مشکل شوید اگر به گردش در ...
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - انتخاب یک جاذبه گردشگری مهیج کار ساده‌ای نیست و ممکن است شما در این انتخاب دچار مشکل شوید اگر به گردش در جزایر علاقه‌ای داشته باشید در این ...

با عجیب‌ترین جزایر جهان آشنا شوید - جدیدترین های اینترنت - ...

jadidtarinsite.rozblog.com/post/18/با-عجیبترین-جزایر-جهان-آشنا-شوید-.html
انتخاب یک جاذبه گردشگری مهیج کار ساده‌ای نیست و ممکن است شما در این انتخاب دچار مشکل شوید اگر به گردش در جزایر علاقه‌ای داشته باشید در…,با عجیب‌ترین جزایر ...

با ۱۰ ساحل عجیب جهان آشنا شوید - بیتوته

www.beytoote.com/iran/wonders/discover3-world2-exotic.html
زیباترین سواحل جهان عجیب ترین ساحل جهان ساحل ساحل شیشه‌ای,جزیره مونارکو,سواحل ماسه‌ای سیاه ... گردشگريعجایب گردشگری با ۱۰ ساحل عجیب جهان آشنا شوید ... در واقع اینجا یکی از مهیج‌ترین نقاط مجموعه‌ی جزایر بِلریک (Balearic)، به شمار می‌رود.

با عجیب‌ ترین‌ شهرهای جهان آشنا شوید - کجارو

www.kojaro.com/2016/5/22/119229/most-bizarre-places-to-live/
۲ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - برخی از شهرهای جهان هستند که به دلایل متعددی چون نوع زندگی، محل سکونت و نام‌های غیرمعمول، جز عجیب‌ترین‌های جهان نام گرفته‌اند. - کجارو.

با عجیب‌ ترین‌ شهرهای جهان آشنا شوید | جاذبه های گردشگری - تور

tourir.ir/با-عجیب‌-ترین‌-شهرهای-جهان-آشنا-شوید/
با عجیب‌ ترین‌ شهرهای جهان آشنا شوید ، نوع زندگی افراد ساکن، معماری خانه‌ها، رسومات و فرهنگ‌ها، نام‌های غیرمعمول و شاید...

با عجیب‌ ترین هتل‌ های دنیا آشنا شوید (+عکس) - عصر ایران

www.asriran.com › عصرايران دو › خواندنی ها و دیدنی ها
در این مطلب می توانید با عحیب ترین هتل های دنیا آشنا شوید. ... جزایر خصوصی با برنامه‌هایی مانند ساحل خصوصی و آپارتمان‌های ساحلی راه می‌افتند و در حال حاضر کارهای آن ...

عجیب ترین جزیره دنیا در ایران + تصاویر - تالاب

www.talab.ir/tourism/wonders/world-s-most-exotic-island.html

در حال حاضر حدود پنج نفر از زنان جزیره همراه راننده، گردشگران با هرمز آشنا می‌کنند. اگر این مطالب مورد توجه ... با عجیب‌ ترین غارهای جهان آشنا شوید + عکس · سلامت اندیش .

 

با عجیب ترین جزایر جهان آشنا شوید آکا - مجله اینترنتی ...

khabariruni.tk/search/?q=با+عجیب+ترین+جزایر+جهان+آشنا+شوید+آکا
نوع زندگی افراد ساکن، معماری خانه‌ها، رسومات و فرهنگ‌ها، نام‌های غیرمعمول و شاید هم گاهی ترکیبی از همه‌ این موارد است که از یک منطقه‌، محلی عجیب و شهری خاص را می‌سازد.

با عجیب ترین شهرهای جهان آشنا شوید+ تصاویر | نوع زندگی - ...

www.ghatreh.com/news/nn31885004/عجیب-ترین-شهرهای-جهان-آشنا-شوید-تصاویر
۵ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در ادامه مطلب، با نام و ویژگی های عجیب ترین شهرهای جهان آشنا می شویم. ... نفر مجبور به ترک جزیره شدند و چند ماه بعد با ماسک به این جزیره برگشتند.

با زیباترین جزیره های توریستی دنیا آشنا شوید (عکس) - که

www.irannaz.com/familiarize-yourself-with-the-most-beautiful-island-tourist-world-p...
با زیباترین جزیره های توریستی دنیا آشنا شوید (عکس). 2- جزیره ی بلاک : جزیره ی بلاک که قسمتی از مجمع الجزار روید است به عنوان یکی از زیباترین جزایر جهان ...

با عجیب‌ترین جزایر جهان آشنا شوید | vayral

iran.vayral.com/.../8b7074b2cc83989b36a75ea8883c1116b1dc64aa5985a05c4aaf1f...
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - با عجیب‌ترین جزایر جهان آشنا شوید | vayral. ... سفری تصویری به گردشگاه آتلانتیس ؛ جزایر باهاما ... زیباترین خیابان جهان در برزیل / عکس 5/2/16 ...

پایگاه خبری تحلیل ندای هیرمند - با عجیب‌‌ترین‌ شهرهای جهان ...

nedayehirmand.ir/detail/News/424013/13
با عجیب‌‌ترین‌ شهرهای جهان آشنا شوید. نوع زندگی افراد ساکن، معماری خانه‌ها، رسومات و فرهنگ‌ها، نام‌های غیرمعمول و شاید هم گاهی ترکیبی از همه‌ این موارد است که از یک منطقه‌، ...

با عجیب ترین شهرهای جهان آشنا شوید - طاها پخش

www.tahapakhsh.ir/fun/عجیب-شهرهای-جهان-آشنا.html
۶ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شهر، عجیب ترین، جهان تصاویر عجیب ترین وکهن ترین شهر تاریخی جهان نوع زندگی افراد ساکن، معماری خانه ها، رسومات و فرهنگ ها، نام های غیرمعمول و ...

با عجیب‌ترین هتل‌های دنیا آشنا شوید +عکس - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/news/486702/با-عجیب‌ترین-هتل‌های-دنیا-آشنا-شوید-عکس
۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مطلب می توانید با عحیب ترین هتل های دنیا آشنا شوید. ... جزایر خصوصی با برنامه‌هایی مانند ساحل خصوصی و آپارتمان‌های ساحلی راه می‌افتند و در ...
1.Rolling Bridge این پل حدودا 12 متری را که از جنس فولاد و چوب بوده، شرکت هثرویک استودیو سال 2004 ساخته است. این پل روی کانال گرند یونیون لندن قرار گرفته ا.

با عجیب‌ترین جزایر جهان آشنا شوید - وب آرشیو

webarchiver.ir/1395/02/12/با-عجیب‌ترین-جزایر-جهان-آشنا-شوید/
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - انتخاب یک جاذبه گردشگری مهیج کار ساده‌ای نیست و ممکن است شما در این انتخاب دچار مشکل شوید اگر به گردش در جزایر علاقه‌ای داشته باشید در این ...

در ادامه مطلب، با نام و ویژگی‌های عجیب‌ترین شهرهای جهان آشنا می‌شویم. میاکجیما. با عجیب‌ ترین‌ شهرهای جهان آشنا شوید+ تصاویر تمام اهالی این جزیره که در ژاپن واقع شده .

 

با عجیب‌ترین جزایر جهان آشنا شوید | جستجو | آرشیو سایت های ...

www.wikirss.ir/list/با+عجیب‌ترین+جزایر+جهان+آشنا+شوید.html
ونیز یکی از شهر‌های پرگردشگر جهان است و همیشه در فهرست پربازدید‌ترین‌ها قرار دارد. این شهر مکانی عالی و زیبا برای گردشگران است که در آن می‌توانند از مناظر مختلف ...
۵ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، فهرست عجیب‌ترین‌ها در جهان تمامی ندارد و هر بار با لیستی جدید مواجه می‌شویم که باعث شگفتی ...
با وحشتناک‌ترین فرودگاه‌های جهان آشنا شوید. سلمان صحافی ... فرودگاه ولینگتون به دلیل محل قرارگیری آن، یکی از زیباترین فرودگاه‌های دنیا است. اما دلیل نمی‌شود که ...

با عجیب‌ترین جزایر جهان آشنا شوید - مجله آرانک

www.aranak.ir/با-عجیب‌ترین-جزایر-جهان-آشنا-شوید.html
با عجیب‌ترین جزایر جهان آشنا شوید. توسط ali ganji · اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۵. انتخاب یک جاذبه گردشگری مهیج کار ساده‌ای نیست و ممکن است شما در این انتخاب دچار مشکل ...
۶ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در ادامه مطلب، با نام و ویژگی‌های عجیب‌ترین شهرهای جهان آشنا می‌شویم. میاکجیما. با عجیب‌ ترین‌ شهرهای جهان آشنا شوید+ تصاویر تمام اهالی این جزیره که ...
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شاید برخی فکر کنند که یکی از خبره‌ترین افراد در زمینه «کار نکردن» یا به اصطلاح، «پیچاندن» از محل کار هستند. اما اشتباه می‌کنند! در ادامه مواردی را ...

پایتخت - با عجیب‌ترین پادشاه جهان آشنا شوید!/عکس

www.paytakhtpress.ir/fa/doc/gallery/.../1/عجیب-ترین-پادشاه-جهان-آشنا-شوید-عکس
ماجرای پادشاهی تاوولارا. با عجیب‌ترین پادشاه جهان آشنا شوید!/عکس. تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸. Share/Save/Bookmark. امروزه هر گاه که پادشاه ...
کمپانی مرسدس بنز با طراحی مدل گارد اس-600، کلاس سطح جدیدی را از امنیت در ... 20 جاذبه گردشگری برتر آسیا · با عجیب‌ترین جزایر جهان آشنا شوید · نگاه کردن .

با عجیب‌ترین جزایر جهان آشنا شوید | جستجو | آرشیو سایتهای ...

www.sotiba.ir/list/با+عجیب‌ترین+جزایر+جهان+آشنا+شوید.html
ونیز یکی از شهر‌های پرگردشگر جهان است و همیشه در فهرست پربازدید‌ترین‌ها قرار دارد. این شهر مکانی عالی و زیبا برای گردشگران است که در آن می‌توانند از مناظر مختلف ...

با ۱۰ ساحل عجیب جهان آشنا شوید - زومیت

www.zoomit.ir/2014/7/17/12655/top-10-unusual-beaches/

۲۶ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آشنایی به ده ساحل عجیب و غیر معمول در اقصی نقاط جهان - زومیت. ... در واقع اینجا یکی از مهیج‌ترین نقاط مجموعه‌ی جزایر بِلریک (Balearic)، به شمار می‌رود. ... ساحلی معروف و دیدنی که اغلب به عنوان یکی

 

جالبترین ها:با عجیب‌ ترین‌ شهرهای جهان آشنا شوید | مجله ...

kahlek.ir/index.php/news1260730
۶ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ساعت نوع افراد معماری رسومات فرهنگ‌ها، غیرمعمول شاید گاهی از این است از منطقه‌، عجیب شهری را در با همراه تا شهرهای را شما کنیم. فهرست در تمامی و بار ...

با عجیب ترین بیماری های دنیا آشنا شوید | بدندید

bedandid.com/2016/05/23/17551/با-عجیب-ترین-بیماری-های-دنیا-آشنا-شوید/
۳ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - گاهی سندروم هایی بین مردم دنیا رواج پیدا کرده که هنوز بعد از گذشت سال های طولانی، کسی علت بروز آنها را نمی داند.

با عجیب‌ترین چشمه‌های آب‌گرم داخل هتل در جهان آشنا شوید

www.rahbal.ir/با-عجیب‌ترین-چشمه‌های-آب‌گرم-داخل-هت/
با عجیب‌ترین چشمه‌های آب‌گرم داخل هتل در جهان آشنا شوید | حتماً تا به حال گذر‌تان به یکی ... همچنین بسته پیشنهادی ناحیه جزایر قناری شامل درمان‌های مبتنی بر مواد معدنی و ...

با عجیب‌ترین پل‌های جهان آشنا شوید

www.rahbal.ir/با-عجیب‌ترین-پل‌های-جهان-آشنا-شوید/
با عجیب‌ترین پل‌های جهان آشنا شوید | این پل حدودا 12 متری را که از جنس فولاد و چوب بوده، شرکت هثرویک استودیو سال 2004 ساخته.

با عجیب ترین جزایر جهان آشنا شوید پورتال - bazar

bazar.ccfun.ir/با-عجیب-ترین-جزایر-جهان-آشنا-شوید-پورتال.html
۵ روز پیش - با عجیب‌ترین جزایر جهان آشنا شوید انتخاب یک جاذبه گردشگری مهیج کار ساده‌ای نیست و ...

با عجیب ترین جزایر جهان آشنا شوید - ویندوز - bazar-man.ir

windows.bazar-man.ir/با-عجیب-ترین-جزایر-جهان-آشنا-شوید.html
۹ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - با عجیب‌ترین جزایر جهان آشنا شوید:انتخاب یک جاذبه گردشگری مهیج کار ساده‌ای نیست و ...
ده تا از عجیب ترین رکوردهای دنیا در کتاب گینس · فاش شدن رابطه ... با عینک آفتابی و نکات مهم درباره آن آشنا شوید ... اشخاص ثروتمند در جهان چگونه پس انداز می کنند.
۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با عجیب‌ترین ساختمان‌های جهان آشنا شوید + تصاویر ..... جزایر زیبا و شگفت انگیزی که پولدارها می توانند انها را بخرند+تصاویر · جزایر زیبا و ...

لادیز - با عجیب‌‌ترین‌ شهرهای جهان آشنا شوید

ladiez.ir/detail/News/4846/16
به گزارش پایگاه خبری لادیز؛ فهرست عجیب‌ترین‌ها در جهان تمامی ندارد و هر بار با لیستی جدید ... در ادامه مطلب، با نام و ویژگی‌های عجیب‌ترین شهرهای جهان آشنا می‌شویم.

با مشهورترین و زیباترین آبشارهای جهان آشنا شوید - آشیانه من

bahramm93.persianblog.ir/tag/با_مشهورترین_و_زیباترین_آبشارهای_جهان_آشنا_شوید

۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بسیاری از آبشارهای سراسر

 

پورتال پرشین وی

www.persianv.com/
بهترین و زیباترین جزایر جهان که هر بیننده ای را شگفت زده می کنند+تصاویر ... با باغ اکبریه، یکی از بناهای تاریخی زیبا در بیرجند آشنا شوید+تصاویر ...

تغذیه هوشمند - با عجیب ترین میوه های جهان آشنا شوید

www.hoshyar4.com/content/Food-Properties/vegetables-fruits/143
با عجیب ترین میوه های جهان آشنا شوید. با عجیب ترین میوه های جهان ... عده ای بر این باورند که این میوه متعلق به جزایر ساندا یا جنگلهای مالایا است. این میوه به عنوان "ملکه ...
در ادامه مطلب، با نام و ویژگی‌های عجیب‌ترین شهرهای جهان آشنا می‌شویم. میاکجیما. با عجیب‌ ترین‌ شهرهای جهان آشنا شوید+ تصاویر تمام اهالی این جزیره که در ژاپن واقع شده ...

با جالب ترین موزه های جهان آشنا شوید+تصاویر - مجله ...

anboohi.ir › گردشگری › مکان های تفریحی و تاریخی جهان
با جالب ترین موزه های جهان آشنا شوید+تصاویر. هنرهای عجیب و غیرعادی و تاریخچه صنعت را می توانید در این موزه ها ببینید: از مجموعه های پزشکی کمیاب تا بزرگ ترین ...

آشنایی با عجیب ترین هتل های دنیا با تصاویر : مجله بی قرار

turbo.biqarar.com/2015/12/01/آشنایی-با-عجیب-ترین-هتل-های-دنیا-با-تصاو/
۱۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با عجیب‌ ترین هتل‌ های دنیا آشنا شوید (+عکس) – عصر ایران. با عجیب‌ ... + تصاویر · آشنایی با جزایر شخصی مجلل و گران قیمت دنیا … هتل های غاری ...
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طولانی ترین تونل جهان افتتاح شد · عکس گرفتن با کروکدیل ، شجاعت یا ... زیباترین سازه هایی که از رویش درختان ایجاد شده اند · دروازه ای به جهنم.
۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با عجیب‌ترین هتل‌های دنیا آشنا شوید+عکس:هتل هایی که مشاهده می‌کنید از عجیب‌ترین هتل‌های دنیا هستند که برخی شناور، به شکل کلبه‌های چوبی یا ...

5 تا از عجیب ترین جزیره های جهان - نظاره

www.nezare.com/5-تا-از-عجیب-ترین-جزیره-های-جهان/
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - با تکیه نیاوران بیشتر آشنا شوید · چهره خاص پارک ملی ... ۵ تا از عجیب ترین جزیره های جهان ... با نظاره همراه باشید تا ۵ جزیره عجیب را بشناسید.

وان نیوز | جزایر سوکوترا، قدیمی ترین جزایر جهان با بیش از ...

onenews.ir/.../جزایر-سوکوترا-قدیمی-ترین-جزایر-جهان-با-بیش-از-۵۰۰-میلیون-سال-...
اگر می‌خواهید با عجایب این جزیره‌ بزرگ آشنا شوید با کجارو همراه باشید. ... این جزایر معمولا به عنوان عجیب‌ترین مناظر طبیعی کره زمین توصیف می‌شوند. دلیل خوبی ...

با شغل های عجیب دنیا آشنا شوید | سایت تفریحی|دانلود اهنگ و ...

www.publiciteledroit.com/با-شغل-های-عجیب-دنیا-آشنا-شوید/

۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - با شغل های عجیب دنیا آشنا شوید این مشاغل شاید در نظر افراد بسیاری خسته. ... در این مطلب نگاهی داریم به تعدادی از عجیب ترین مشاغل دنیا که شاید هیچ کس وجود آنها را ... خود سعی می کنند توریست های بسیاری را به این جز

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین وب سایت با مطلبی جدید و نو,عکس های بازیگران,عکس های خنده دار,عکس های عاشقانه,اخبار سینما,اس ام اس جدید,مدل لباس,آرایش,فال و طالع بینی,پزشکی,ازدواج,رژیم و تغذیه,مطالب طنز
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 249
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 888
  • باردید دیروز : 348
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,516
  • بازدید ماه : 13,195
  • بازدید سال : 73,802
  • بازدید کلی : 500,239
  • کدهای اختصاصی