loading...
جمع کن - سایت تفریحی
همیار بازدید : 345 نظرات (0)

 

با بروزرسانی جدید، مترجم مایکروسافت در اندروید متن عکس ها را ترجمه می‌کند

مایکرو‌سافت امروز یک به‌روز‌رسانی برای برنامه مترجم مایکرو‌سافت در اندروید ارائه کرد. حالا این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد که عکسی را با دوربین گوشی بگیرد یا در گوشی انتخاب کند و سپس ترجمه‌ای سریع از متن درون عکس، دریافت کند.

 

با بروزرسانی جدید، مترجم مایکروسافت در اندروید متن عکس ها را ترجمه می‌کند

مایکرو‌سافت امروز یک به‌روز‌رسانی برای برنامه مترجم مایکرو‌سافت در اندروید ارائه کرد. حالا این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد که عکسی را با دوربین گوشی بگیرد یا در گوشی انتخاب کند و سپس ترجمه‌ای سریع از متن درون عکس، دریافت کند.

با بروزرسانی جدید، مترجم مایکروسافت در اندروید متن عکس ها ...

www.zoomit.ir/.../microsoft-translate-android-photo-tr...
23 mins ago - با بروزرسانی جدید، مترجم مایکروسافت در اندروید متن عکس ها را ترجمه می‌کند. مایکرو‌سافت امروز یک به‌روز‌رسانی برای برنامه مترجم مایکرو‌سافت در ...

با بروزرسانی جدید، مترجم مایکروسافت در اندروید متن عکس ها ...

yascamp.ir/با-بروزرسانی-جدید،-مترجم-مایکروسافت-...
با بروزرسانی جدید، مترجم مایکروسافت در اندروید متن عکس ها را ترجمه می‌کند. By mahsan | Published: اردیبهشت ۲, ۱۳۹۵. با بروزرسانی جدید، مترجم مایکروسافت در ...

تلفن همراه LG G5 se در روسیه تایید و عرضه شد | بالاخره، تلفن

www.ghatreh.com/news/.../تلفن-همراه-روسیه-تایید-ع...
1 hour ago - بالاخره، تلفن همراه LG G5 se با نام تجاری H845 در کشور روسیه تایید و ... اپلیکیشن مترجم مایکروسافت حالا می تواند نوشته های درون تصاویر را هم ترجمه کند · با بروزرسانی جدید، مترجم مایکروسافت در اندروید متن عکس ها را ترجمه می ...

مایکروسافت امکان ترجمه آفلاین را به اپلیکیشن مترجم خود ...

digiato.com/.../مایکروسافت-امکان-ترجمه-آفلاین-را-به...
Apr 10, 2016 - با این تفاسیر، مترجم مایکروسافت نخستین اپلیکیشن عرضه شده توسط ... نسخه iOS این اپ از 43 زبان دنیا پشتیبانی می کند که البته پیش از ... اندروید وجود دارد اما مایکروسافت اعلام نموده که به زودی در آپدیت جدید ... ترجمه و ارائه مفهوم خوب کار می کند اما امکان دارد که در ترجمه متن، ساختار گرامری جمله را به هم بریزد.

نسخه جدید مترجم مایکروسافت قادر به ترجمه متن داخل تصاویر ...

gadgetnews.ir/.../نسخه-جدید-مترجم-مایکروسافت-قادر-...
Rating: 100% - ‎2 votes
6 hours ago - در تازه‌ترین نسخه اندرویدی اپلیکیشن مترجم مایکروسافت ویژگی جذاب ... در اخبار نرم افزار های تلفن همراه 4 بازدید ... اما حالا دیگر با گذشت زمان ترجمه یک نوشته از یک زبان به زبانی دیگر ... مایکروسافت (Microsoft Translator) چنین قابلیتی را ارائه می‌کند. ... مترجم مایکروسافت و ترجمه لحظه‌‌‌ ای در اندروید مارشمالو.
Feb 19, 2016 - کمپانی مایکروسافت در تازه ترین بروزرسانی اپلیکیشن translator خود ویژگی و قابلیت های جدید را به آن ... ... ویدیو معرفی تبلت جدید Tab Pro S سامسونگ با زیرنویس فارسی. مدتی است که شرکت های پیشگام در عرصه فناوری نسبت .... اپلیکشن مترجم مایکروسافت به صورت آفلاین هم ترجمه می‌کند. مرتضی یعقوبی.
6 hours ago - در تازه ترین نسخه اندرویدی اپلیکیشن مترجم مایکروسافت (Microsoft ... علاوه بر آن اگر سیستم شما از اندروید مارشمالو بهره می برد، دیگر نیازی به خارج شدن از عکس نخواهید ... روزگاری برای ترجمه یک متن از کتاب های فرهنگ لغت استفاده می شد. ... ۱۷:۵۹آپدیت جدید وایبر قابلیت‌های امنیتی جدیدی را به آن اضافه می‌کند ...
دانلود برنامه دیکشنری و ترجمه برای تبلت و گوشی اندروید با لینک مستقیم. ... جدید دانلود دیکشنری لغات تافل Learn TOEFL Vocabulary v8.05. برنامه Learn TOEFL ... را کاملا پوشش می دهد و موفقیت شما را در آزمون و کسب رتبه های بالا تضمین می کند. در برنامه ... آپدیت دانلود نرم افزار مترجم مایکروسافت Microsoft Translator 1.3.1.69.

فناوری اطلاعات - خبر پارسی جو

khabar.parsijoo.ir/?catID=8&coverageID=631431
تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی جدید سامسونگ برای گلکسی a (۲۰۱۶) ... نرم افزاری که فاصله کودک با تبلت و موبایل را تنظیم می کند!/. ... با سه خبر از دنیای فناوری در باره گوگل، وایبر و نیز نرم افزارهای اندروید شما را .... groove music بروزرسانی شد ... مترجم مایکروسافت این اجازه را می دهد تا عکس های حاوی متن را خوانده و ترجمه کند.
Apr 11, 2016 - در ماه فوریه مایکروسافت با ارائه‌ی یک بروزرسانی در اپلیکیشن مترجم متن خود ... به صورت آفلاین ترجمه کرد -حتی ترجمه‌ی عکس‌های حاوی متن به زبان دلخواه- اما در ... علاوه بر امکاناتی که اپلیکیشن مترجم متن مایکروسافت ارائه می‌کند حالا این ... اپلیکیشن جدید گوگل برای پرداخت هزینه ها بدون خارج کردن گوشی از جیب ...

بخش ترجمه آفلاین مایکروسافت در iOS رقیب قدرتمندی برای ...

fost.ir › دسته‌بندی نشده
در ماه فوریه مایکروسافت با ارائه ی یک بروزرسانی در اپلیکیشن مترجم متن خود برای ... واقعا تجربه ای مشابه با سرویس گوگل در این پلتفرم را به شما منتقل می کند. ... ی اندروید می توان هر متنی را به صورت آفلاین ترجمه کرد -حتی ترجمه ی عکس های حاوی ... جمع بندی شایعات اپل آیفون 7؛ ظاهر آنتن‌ های جدید، دوربین دوگانه و باتری بزرگتر.
با این تفاسیر، مترجم مایکروسافت نخستین اپلیکیشن عرضه شده توسط یک ... اندروید وجود دارد اما مایکروسافت اعلام نموده که به زودی در آپدیت جدید زبان های جدید را ... ترجمه و ارائه مفهوم خوب کار می کند اما امکان دارد که در ترجمه متن، ساختار گرامری ... جدیدترین بروزرسانی گلکسی اس 7 و اس 7 اج استفاده از آن‌ها با یک دست را آسان تر می‌کند.

بروزرسانی جدید اپلیکیشن مترجم گوگل آماده کار با اندروید ...

www.shatelland.com/.../بروزرسانی-جدید...مترجم...با-ا...
Sep 6, 2015 - این بروزرسانی به اپلیکیشن مترجم گوگل اجازه می دهد که از قابلیت جدید به کار رفته در اندروید مارشمالو استفاده کند و متن های دلخواه را ... انتخاب کرده و با استفاده از اپلیکیشن مترجم آن را بلافاصله ترجمه کنند. ... این قابلیت به کاربران اجازه می داد که عکس های حاوی متن خود را توسط اپلیکیشن مترجم گوگل ترجمه کنند.
در این سرویس می توانید با کپی کردن و یا تایپ متن های خود آن را به 60 زبان زنده ی دنیا ... در سرویس گوگل ترانسلیت این قابلیت در اختیار شماست که متن ترجمه ی خود را به ... یک اپلیکیشن آندرویدی با امکان دانلود موزیک های جدید و قدیمی و امکان دانلود ... دانلود PicsArt – Photo Studio 5.21.1 – استودیو عکس قدرتمند اندروید + پکیج ...
دانلود بابیلون,نسخه جدید دیکشنری بابیلون,دانلود رایگان دیکشنری بابیلون,واژه ... نرم افزار Babylon ، پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است. ... این نرم افزار که از خاصیت OCR استفاده می کند، همیشه و همه جا در اختیار شما خواهد .... روی اندروید هم کار میکنه؟ ... 9 رو نصب کردم، مشکلی که دارم اینکه تلفظ واژه ها با Microsoft Anna هستش.

آموزش ترجمه سایت ها با Google Translate - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=آموزش+ترجمه+سایت+ها+با...
ویژگی جدیدی به مترجم گوگل در اندروید مارشملو افزوده شده که امکان ترجمه متن در هر اپلیکیشنی که از انتخاب متن پشتیبانی می کند را فراهم کرده است. ... مترجم مايکروسافت به رقابت با مترجم گوگل بر مي خيزد همان طور که مي دانيد ... اين سرويس يک مترجم قدرتمند با قابليت‌هاي خوبي از جمله عکس برداشتن از متن و ترجمه آن، تلفظ کلمه.

دانلود نرم افزار مترجم متن - پی سی دانلود

p30download.com › نرم افزاراداری
دانلود نرم افزار های مترجم متن، مترجم، مترجم مسنجر، ترنسلیتور. ... مارکت اندروید · نرم افزار .... این نرم افزار از موتور های قدرتمند ترجمه ی زبان، موجود در اینترنت استفاده می کند و ... های Microsoft Office و Adobe acrobat نام برد که این نرم افزار با ویژگی هایش نرم ... همچنین شما قادر خواهید بود تا به طور خودکار دیکشنری های جدید ایجاد کنید.

دوکا | برنامه های جدید مایکروسافت برای ساعت های هوشمند!

https://duka.ir/برنامه-های-جدید-مایکروسافت-برای-ساع...
Aug 8, 2015 - همچنین با نشان دار کردن پر کاربردترین ترجمه ها می توانید آنها را به ... اگر هم می خواهید متن تایپ شده ای را ترجمه کنید، برنامه مترجم مایکروسافت این قابلیت را نیز در اختیار کاربر قرار داده. ... دیگر برنامه هایی که بروزرسانی هایی را از طرف ردموندی ها دریافت کرده اند عبارت اند از One Note و One Drive برای اندروید.
با انگشت خود بخشی از عکس را که می‌خواهید ترجمه کنید، انتخاب کرده تا الگوریتم تشخیص تصویر گوگل، متن انتخاب شده را ارزیابی کند و نهایتاً متن موردنظر به ...

مترجم مایکروسافت یا Google translate :: کهکشان

galaxy1.blog.ir/.../مترجم%20مایکروسافت%20یا%20...
پس از شرکت گوگل،مایکروسافت هم با طراحی برنامه "Translator" یا "مترجم" با ... translator" برنامه جدیدی است که توسط غول های نرم افزاری برای کاربران اندروید و iOS طراحی ... مترجم مایکروسافت 50 زبان مختلف را ترجمه می کند که از میان آن ها می توان به ... که به شما این امکان را می دهد تا از طریق دوربین دستگاه خود از یک متن عکس بگیرید ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین وب سایت با مطلبی جدید و نو,عکس های بازیگران,عکس های خنده دار,عکس های عاشقانه,اخبار سینما,اس ام اس جدید,مدل لباس,آرایش,فال و طالع بینی,پزشکی,ازدواج,رژیم و تغذیه,مطالب طنز
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 360
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 921
  • باردید دیروز : 348
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,549
  • بازدید ماه : 13,228
  • بازدید سال : 73,835
  • بازدید کلی : 500,272
  • کدهای اختصاصی